اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۳۶۹

هدف ما تقویت تیم و صعود است

هدف ما تقویت تیم و صعود است
قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با برنامه لیگ یک به تندی از انتشار خبر بدقولی مالی باشگاه در این برنامه انتقاد کرد.
۱۸:۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسن‌زاده که تیمش امسال شرایط خوبی در جدول لیگ یک دارد و از بخت‌های مهم صعود به لیگ‌برتر است، با تکذیب شایعه پرداخت نشدن مطالبات عالی تاکید کرد بازیکنان تیم در سه قسط مختلف حدود 40درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و همین هفته گذشته 500 میلیون تومان پول در باشگاه تقسیم شده که اسناد آن نیز موجود است.


او سپس از مجری برنامه خواست اگر مدارک پرداخت وجوه را رویت کرد روی آنتن حرف خود را تصحیح کند که این موضوع هم با استقبال پوربخش مجری برنامه مواجه شد.


اما با اتمام برنامه مدارک مربوط به پرداخت‌های مالی در اختیار ورزش سه قرار گرفته است اگرچه به دلیل در پیش بودن مسابقات و همچنین مصالح باشگاهی و طبعیت مدیریت مالی از انتشار این اسناد معذوریم.
حسن‌زاده در گفت‌وگوی خود تاکید کرد خونه‌به‌خونه در بهترین فصل فوتبالی خود قرار دارد و همه‌گونه پشتیبانی از مجموعه جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی انجام خواهد شد. او گفت: عملکرد نکونام در خونه‌به‌خونه فوق‌العاده بوده و مردم و هواداران فوتبال در بابل و مازندران از کار ایشان بسیار راضی هستند و ما با حفظ این روند قطعا قادر به صعود به لیگ‌برتر خواهیم بود. تلاش می‌کنیم با وجود مشکلات کار خود را پیش ببریم و تیم را تقویت کنیم تا آقای نکونام هم با دلگرمی بیشتری کار را به سرانجام برساند.


وی در پایان از مردم بابل خواست به حمایت خود از این تیم و حضور پرشور در ورزشگاه‌ها ادامه بدهند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین